Kommer ni ihåg?...

Folk har frågat om jag har några bilder kvar sen fjortis tiden nej,eller jo 4 st bilder har jag. Resten är raderade.
Raderade dom i vintras på min pappas data to bad for you! Jag har mest bilder kvar på min vänner men jag tänker inte lägga ut dom. Så nu får ni nöja er med dom 4 bilderna jag har! Dock var jag ingen super fjortis var det lite till och från...

När jag var blond?...




Från när jag var brunett...





Haha jag sa ju det jag var inte den värsta typen... Hah hur kunde jag ta kort på mina läppar med idomin på så skumt...Kom ihåg en kväll när jag och många andra var ute så kom 2 killar som sa IDOMIN FOR LIFE BABY! Så nu får ni nöja er! Jag tänker inte lägga ut mer bilder puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis,fjortis,fjortis...

2009-09-11 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0