Back on track!

''Oj nu gör hon det i gen'',Hejsan allihoppa ledsen för min oändligt långa paus men jag kan säga att jag har haft det riktigt bra...Vad har ni haft för er dessa 2veckor och 4dagar?. Själv har jag börjat skolan och tycker det är helt okej. Jag som trodde att jag skulle bli jätte ''skoltrött'',efter det korta sommarlovet,som jag trodde skulle bli jätte långt och tråkigt.

Men nu har jag haft en riktigt spännande vecka eller ja i,alla fall i onsdags. Men ni får tyvärr inte veta nu.
Jag vet att ni inte vet vad jag gjort och så  får det bli  tills det är helt klart.Så gissa vad det handlar om,bilder såklart men vem är på bilden och vad ska dom med bilderna till? Ingentig eller någontigt. Jag förblir hemlighets full ett par dagar till. Kanske är bäst så eller vad tycker ni vill ni veta?
...Ska bädda ner mig i soffan med en kopp te och vila eftersom jag är sjuk,phu imorgon börjar jag iallafall 10.10...Gud så duktig jag är som går till skolan med förskylning.För sen ska jag parta med Fanny imorgon. En riktigt mysig tjejkväll hon och jag. Längesen oja och mer skvaller behöver jag! Puss på er jag kommer snart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0