Visste ni att...

Jag är så snäll så innan jag dör på flygplanet som kommer krascha eller ngt så hade jag tänkt göra visste du att om mig...Det är väll gulligt?

♥ Jag är 95:a och är 14 år.
♥ Jag bor i stockholm
♥ Min bästa vän är en Norrläning,( host Fanny Dubén.) STOLT
♥ Jag är 25% finsk och 25% estlännare.
♥ Jag en gång färgat hela mitt hår rosa. Så jag fick smeknamnet Barbie.
♥ Jag har ristat in Robert Pattinsons vokaler på mitt knä,& det sysn väldigt bra.
♥ Jag har ett runt ärr på mitt knä,från en olycka när jag sprang och halkade ner i vattnet.Rullade typ 70m.Världens jävla fart hade jag också.Otur!
♥ Jag älskar mest vatten men om jag ska välja någon läsk dryck älskar jag Cola.
♥  Mitt favorit godis är Choklad.
♥ Jag älskar att spendera pengar.
♥ Jag mår inte dårligt av det heller. ( spendera pengar)... Jag gjorde det förut men nu lever jag mitt lilla liv ;)
♥ Jag är väldigt generös av mig.
♥ Jag och min mamma är med i unicef vi sänker mer pengar i månaden än vad man ska! Vi är också med i världs natur fånden tror jag. Sen så sänker vi pengar till en annan förenning till fattiga barn. ( visst är vi snälla?)
♥ Jag älskar mat mer än vad jag älskar dig,hahha nej skoja bara.Eller?
♥ Jag är allergisk mot så himmlans många saker.Och om jag fick önska mig något så skulle jag önska att jag vart ''normal'' så  jag kan äta och dricka som en vanlig person. ( att inte vara allergisk mot något!)




Kommentarer
Postat av: Stina

omg, man stavar inte skänker "sänker". Då sänker man ju nått, t.ex. till bottnen på havet eller nått! och Fonden med O, inte Å !

2009-06-21 @ 22:24:46
Postat av: Mimmi

hej Elvira!



Har du slutat blogga?

Varför?

Om så är fallet tycker jag att det är synd.



Stor kram

Mimmi

2011-02-13 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0