Vinst på 5 i stan?

Hejsan nu har vi kommit hem från stan ( Jag Fanny och Moa.)  Först när vi kom till stan var det såklart rengn! Men vi gick mot city akuten och tog en kölapp. Men det var så många före oss så vi gick.( Men jag behöll kölappen) Så vi gick mot taccobar och kollade i affärer i ca 90min. Sen hamnade vi på city akuten i gen då vi såg att det vara bara två kvar före mig. Hehe tur att jag behöll lappen. Sen tog jag min spruta,och vi gick vidare på stan. Vi träffade bland annat blondinbella ( vi hälsade bara) Sen när vi skulle gå över gångstället så stannade en bil och tutade på oss och vem satt i bilen? Jo Josefin Craford,Så när vi kom ner till t-centralen så såg vi Adam tensta springa i väg åt ett annat håll.Sen så såg vi en skåde spelare som är med i Mäklarna bland annat( Hon som är ''blond'' som har en liten hund som heter stella) Okej visst kanske det är vanligt att se kändisarna men alla på samma dag var ganska underligt.

En jätte *ful* bild på mig och Fanny hahahah NÖRDAR

Kommentarer
Postat av: Elina

Häftigt,jag vill också bo i sthlm fan ockås. Jag måste flytta dit. !!!! Jag vill intee bo här i ........

2009-05-23 @ 13:08:12
Postat av: Anonym

BLOGGA NU!

2009-05-23 @ 16:49:55
Postat av: matilda

vart har du tagit väge`n? Blogga

2009-05-23 @ 19:59:29
Postat av: Anonym

hello? vart är du? skulle du inte åka på måndag till egypten? :S

2009-05-24 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0