Elli svarar.

Kul att ni börjar fråga saker i gen bara för att det går att kommentera nu i gen.Ni borde verkligen älskar mig nu.Eftersom jag inte gör så mycket kan jag svara på en vanlig fråga.

Fråga:

Postat av: Jenny

Gud vad fint hår du har på bilden är det löshår? Vart har du köpt det ? :)

2009-05-15 @ 17:41:41


Svar: Hejsan,( Jenny) jag har löshår på mig på bilden som jag har fått av min mamma som är frisör. Hon har beställt det via sitt jobb så därför vet jag inte.Men man kan köpa löshår på så måga olika ställen. Via nätet och vid affärer som säljer löshår.Om du inte hittar någon sånn affär kan du ju alltid kolla i en frisör salong som gör dredslocks och rastaflätor ( stavning) , där kan dom ha det också. En affär via nätet hittar du här!


Fråga en fråga du med:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0