tack

Hejsan visst ser ni skillnad? Det är victoria som har fixat allt. Tack,tack. Men nu så ska jag försöka sova i min nybäddade säng som väntar på mig. Hoppas jag inte fryser i jäl inatt. Jag har tagit bort mitt duntäcke. Som jag har somvit med både på sommaren och vintern. Men sen jag bytte rum har jag störts av  värme.Att jag har fått värme utslag. Så jag blev tvungen till att prova rullgardin, Men det hjälpte inte så nu ska jag prova att byta täcke. Åhh godnatt sötisar... <33

Gammal bild. Från när jag hade wb bloggen sweetandpink. Men jag saknar den också. Den var riktigt bra... Men jag bytte namn flera gånger om men inget har kännts som det. Visst låter det konstigt?,Nu vill jag bara byta namn på bloggen...Lovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0