Så är det fuckers!


Jasså så ni vill veta också?
I mitt liv ska det hända mycket både bra och mindre bra.Ingens liv är att flyga fram på vattnet med dyra drinkar och sex. Man måste också ha en mening med livet. Att göra något inte bara flyg fram som att hoppa över trubblet. Visst låter det svårt?
Men i mina öron låter det lätt. Själv så sitter jag här och älskar mig sjäv och vet att jag kanske inte har rätt i allafall. Men ingen kan ha fel heller. Alla *svar* är bra svar. ILOVE MY SELF.
Men som sagt så här ska det vara att alla tonåringar ska ha rätt att bestämma minst 70% av sig själva och då menar jag minst. Sen är det upp till din familj hur mycket dom bestämmer osv...
Sen det här med lyx, pengar och sex. Är det verkligen det som ger en 100% glädje?.
Nej jag tycker att man ska göra något,och då menar jag att tillexempel att jobba. Att bara ha något som man måste kämpa för. Visst låter det korkat att jag säger det men så tycker jag!. Hehe era iq barn. Jag har iallfall något att se fram i mot och ni kanske inget. Nja ni tänker att ni ska kanske bli horor? Eller något annat. ( Att vara hora är ett jobb miss förstå mig inte) Men jag ska ha mycket pengar shoppa leva livet & vara lycklig när jag blir ''vuxen'' Thats my deal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0