Opps

Nej nu häder det i gen eller vad man ska ''säga''. Att man blir trött på sin blogg för utseendet. Och får mindre lust att blogga. Och när ingenting händer så blir det ju tråkigt för er & för en själv. I går var jag iaf hos min mormor och fick pengar. Sen så fick jag lite pengar av pappsen. På onsdag får jag pengar av mammsen också så då blir det shopping. Love it. Men i dag ska jag tydligen hjälpa min pappa att köpa blommor till balkongen,(sommar fint sak det vara)...

Har ätit en fantastisk frulle müsli m vanilj-yourgourt.( stavning). Hur som helst känner jag mig pigg och ska hoppa in i duchen snart. Nu hehe måste jag prata med V och säga att hon får setta in designen. Jag pratade med henne förra veckan! Men så klar man börjar bli lite otålig!  Men jag hoppas jag får tag i henne den hära veckan Puss.

Gammal bild i från sommaren 08. Hade löshår på mig och jag älskar att ha
sånt hår, Sjäv tycker jag att det ser äkta ut.( som om det är mitt hår) Självaste håret är 100%
äkta. Jag måste ha nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0