nej

Förlåt för dårlig uppdatering.Och som ni ser har det inte hänt något med min design. Men jag hoppas att jag får tag på Victoria. Hennes internett hållerju på att stula. Vilket inte jag kan göra något åt. Så länge får ni stå ut. Fortsätt att läsa. Hm jag är fort farande sur av att det inte har fixat sig med att det går att kmt. Men jag är endå glad för att ni läser!. Puss på er mina små älskligar!!

Kollar på desperate housewives nu. Ska självklart sova i soffan i natt. Love it. Så har klart badat. Har också varit med Frida i dag.Vi ses i morgon puss!  Börjar åtta jag hatar mitt liv,då! Aja går upp vid kvart i sju. Åker runt kvart i åtta i morgon bitti.Så jag hinner nog inte blogga. Ses sen sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0