Nä en sur elli

Nu blir jag riktigt sur på folk som frågar varför jag inte går till skolan och drar in till stan ist. Visst jag vet att ni bryr er om mig men jag vet vad som ska göras och inte göras.Så jag ska göra det enkelt för er. När vi skulle jobba om våran del om stan så gick jag upp tidigt för att hjälpa markus med att skriva en text. Och jag gjorde det jag satt hemma på morgonen och skrev en text.Och i dag så har jag jobbat med No hemma. Jag kanske har missat en liten del men det spelar ingen roll jag har gjort det som är viktigast. (Dom svåra delarna). Både i morgon och på söndag ska jag sitta hemma och jobba klart med No häftet och både dom dagarna vi har lov nästa vecka och hela helgen ska jag sitta hemma och plugga.Och jag kommer inte ha missat något då jag simmar lungt. Varför kan inte vissa förstå att jag kan också vara sjuk. Ni tror jag skolkar men då har ni j*vligt fel. Jag sitter här med tårar i ögonen för att det kliar och med en j*vla näsa som rinner och har svårt att andas. Tror ni själva att jag tänker gå till skolan då?Visst jag brukar inte vara sjuk och har bara varit borta hela 8 dagar hela 7an ni borde förstå att det är väldigt lite i gemförelse med vissa andra. Jag vet inte om ni tänker er för innan ni klagar men vissa gör det inte iallfall. Och om ni säger att jag gör en stor sak av det kan jag säga att jag inte sitter på msn och förklarar mig för alla. Villka är ni egentligen jag vet nästan inte längre.Vänner ska stötta inte klaga och trycka ner en.Fy på er alla...Men jag älskar er i allafalll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0