Mys + dagens inköp

Hejsan nu ska jag sätta mig och mysa framför tv. Ofc mysklädd också!. Nu ska jag dra lägger in dagens saker jag har fått av min mamma också.Tack!...( Bilder tagna med dårlig webbcam)

Rosa jeans only 99kr. Från affären : Colorez ( ligger inne i gammla stan)



Heidie clum tröjan ( stavnig) 200kr-Colovres ( ligger i gammla stan)


Bara för att spexa till outfiten vart det  2008 glasögonen ( kayn west stavning?) inte ens 100kr!
Colorez- ( som ligger i gammla stan) Jag vet att jag sa att jag ville ha sånna
förut men nu så fick jag dom bara för att ha dom, till min new yourk stail!


 Och nu min mys kläder för i dag hehe...

Kommentarer
Postat av: Zara

alltså förlåt. men du sa till mig och frida att dom där glasögonen va äkta 2008 och vi inte FICK köpa dom, liksom sen köper du dom själv. lite taskigt alltså..

2009-05-18 @ 20:30:34
URL: http://nutheads.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0