mitt liv om 10 år- vällj bara 4 saker.

Jag har alltid gillat stor stan , shopping och mode. Så varför inte bara sattsa? Och att glida runt i en rosa hummer är väll allas tjejers dröm? Jag vill ju utbilda mig till inredare fotograf och make up artist. Och att vara lycklig är väll det viktigaste av allt eller hur?

Visst finns det mycket man vill ha eller hur men den dagen man får allt man vill ha är det lika kul då? När inget finns kvar?

♥ Bo i usa eller utomlands i en lyxvilla på stranden,enorm utsikt eller någon stans i New york på en takvåning
.
♥ Glida runt i en rosa Hummer,( Limmosin)

♥ Ha ett sjukt bra jobb innom mode industri.

♥ Vara lycklig.

Något sånt hära skulle jag villja ha!


Min rosa hummer jag ska åka i var dag!
den ska jag haaa!
(limmo)






 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0