Min mamma asså...

Hahaha jag tycker nog att min mamma är ganska rolig. Men hur som helst så är min mamma med i det hära postkårds miljonärerna ja ni vet nog. Så i går så ringde dom upp mamma och hon trodde ju att hon hade vunnit en stoor fet pengar slant. Så här löd det.* Hejsan jag ringer från postkårdsmiljonärerna och du har vunnit 150 kr!* ) Mamma ääh okej? Jag har inte märkt någon skillna,men du säger mamma nu har jag väll no chans till att vinna dom dära miljonerna?Tjejen i telefonen säger HAHAHA! *och efter någon minut så lägger hon på* Okej inte så kul men det roligaste var att mamma var i schook till stånd och trodde att hon skulle säga etthundrafemtiomiljoner kronor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0