Lyxfällan

Hejsan. Min bror och min Pappa tycker att jag borde vara med i lyxfällan. Dom vet att så fort jag har fått pengar eller har tillgång till pengar så säger det *swoof*. Jag försöker att stå emot att köpa saker men det är svårt. Jag är lite beroende av pengar. Men för det betyder det inte att jag är bortskämd om ni förstår vad jag menar. Alla mina kompisar gör ju också av med sina pengar ¨på en gång det är lixom inte så konstigt. Men vad min bror säger är att jag är extremt berodnde. Nu har dom det som ett skämt också. Och det är inte så kul.!

Pappa: Sträcker fram en tio kronor ( han gillar inte kronor bara sedlar)
Jag: nä jag har ingen andvänding för 10 kr.
 *** Några sekunder går***
Jag: Eller joo jag kan ju köpa en cheesburgare för dom!
 Pappa och sebbe: Försent och garvar.
Jag: suckar och är besviken på mig själv.

30 min senare.
 Jag hamnar i samma sitvasion i gen. FAILD, ( stavning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0