Lovely

Hejsan har varit i stan i dag. Som vanligt då. En sak jag verkligen älsklar är att vara i stan.Im just love it!.Är där varje dag nästan eller oftast. Jag har försökt fått mamma att flytta till stan men hon vill inte. Hon ska tydligen bo kvar på trååååkiga ekerö!. Seriöst tråkigaste stället. Sen så aaah får jag inte heller börja i skolan i stan :s, seriöst det är taskigt. Hon mummlar på om att jag kommer att flytta dit om 3 år och börja i gymnasiumet där om 2år. Det där med att jag kommer flytta dit när jag fyller sjutton, menas med att jag flyttar hemifrån.

Vi åkte till stan i dag och åt på Taccobar. Köpte tre hårband och tog en glass på donken. Kom hem runt halv sju till pappa. Åt ennu mera mat osv... Nu sitter jag hära hemma i allfall ,kollar på nytt löshår. Behöver nytt. Ska köpa det snart.  Eller om några veckor... Imorgon ska jag träffa min lilla mormor och då får ju jag pengar,ha det bra puss! Glömm inte att jag inte kan ha datan så mycket när jag är hos min pappa!
Gammal bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0