Ledig - Shopping.

Hejsan nu har jag kommit hem har varit i VäsbyC och fick lite kläder till Egypen av pappa. Åker ju på måndag.Trotts allt. Väldigt nervös över flygresan.Jag kommer att dö.Men jag lovar er filmer och bilder när jag kommer hem.Snällt!

När vi kom till VäsbyC så köpte vi en mobiltelefon till min bror. Sen så fikade vi,på bästa fiket (wayn's coffe)Efter det så visste jag inte vad jag ville ha men det vart en strandklänning och en t-shirt.Det fanns inget speciellt som jag verkligen ville ha! Sen så fick jag något slags solskyddsfaktor för läpparna. Kanske kan behövas eftersom jag hatar att ha torra läppar. Sen så pratade vi om att jag skulle få en ny mobil även fast jag älskar min nalle! Pappa tyckte kanske en iPhone eller något. Men jag vet inte!Varför ska det vara så svårt att bestämma sig över vilken mobil man ska ha? Kanske för att man ska ha det en liten stund.Åhh jag kan inte bestämma mig ska kolla runt lite innan. Alla säger ju att iPhone är dårliga :O. Puss ! Bilder kan jag lägga in sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din bortskämda unge jäävel! Om du inte kallar det som du får i veckorna, bort skämda jävlel unge!! URSCH men din blogg är bra! :)

2009-05-21 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0