Läs...( om blondiner)

Jag förstår att det kanske är jätte kul för er brunetter att påpeka oss blondiner. Vi kanske inte har valt att bli blondiner men endå så har folk ''lärt'' sig att blondiner är dummare en brunetter. Men faktum är att vi inte är det. Och vissa säger att blondiner är falska. Va fan menar man med det? Vi är inte dummare och falskare för en hårfärg. Ni måste sluta säga ''dumma'' saker om oss och skämta om oss. Det tar inte bara på ytan utan inret också. Tänk att få en kommentar varje dag om att man är lika dum som sin hårfärg. Visst ni säger att ni skojar hur tror ni att det känns? . Visst vissa av oss bryr oss inte men jag gör det. Ni ska inte komma och säga att ni är bätte och smartare en vad jag är. Jag går i svåraste matte gruppen,svåraste svenska gruppen,& so no. Sen så går jag också i näst bästa gruppen i engelska. Visst säger ni men det spelar ingen roll. Vad fan för roll?. Om ni kommer och säger jag är smartare en du så bryr jag mig inte men om ni kommer och säger jag är smartare en den där dumma blondinen.Då är det så klart en annan sak. Men att uttrycka orden blondin som en dum sak är extermt jobbigt i bland. Jag vill inte bry mig i bland men vad är det ni vill att jag ska säga? Att ni har rätt att jag kanske är en dum blondin men inte dummare en vad du är? Ibland alltså blir jag riktigt trött på folk som kommenterar sånt dag efter dag.( Jag pekar inte ut någon eller några).Men det ni kanske inte visste med oss bondiner är att vi får mer uppmerksamhet, vi blir mer ihågkomda, Killarna skriker snygging på stan osv sånna kmt inte ni brunetter får. Kanske är det som får oss att orka...

Ni brunnet tänk lite innan ni säger något om våran hårfärg.För det spelar ingen roll vad man har för hårfärg i det hela stora. Jag ville bara säga hur det kan vara och hur det känns i bland men bara för att folk kommenterar och osv så älskar jag ändå min färg och för dig eller någon annan tänker jag inte byta heller. Jag säger inte att ni ska sluta att kmt eller fortsätta bara fatta att så kan det vara.

Och ni som aldrig varit med om att en snygg kille på stan har skrikit snygging till dig ,Ja synd för dig! Haha för det har jag varit med om flera gåneger puss på er sötnosar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0