Jasså...

Nu är det så att jag faktiskt ska träna idag 2 timmar.Först bodycombat och sen bodybalence. Visst börjar eller är min blogg ganska tråkig.Men själv så spricker jag av ilska av att jag inte har fått tag på V... men dock är det ju inte hennes fel att hennes interett inte funkar just nu. Men så fort hon är tillbaka så kommer designen.Har faktiskt sjäv inte sett den ännu.

Det värker i mina ben, det känns som om dom skriker och säger jag vill vila. Har ju iallfall känat lite pengar i dag. Och nu har jag bara det jobbigaste kvar. Träningen den börjar om cirka en timme. Så först blir det den jobbigaste biten sen så blir det en slags yoga med balans och styrka. Kommer inte att ha tid att blogga när jag kommer hem om jag inte känner att jag årkar. sorry. Så fortsätt att läsa min blogg sötnosar.Lovar den kommer att vara i topp trimm snart.

Sitter självklart och dricker apelsinjucie. Som jag själv har pressat. Men nu måste jag packa sea soon bby´s...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0