jag har hunnit med mycket.

Hejsan sötnosar. Vaknade av att mamma kom in imitt rum vid åtta! Och frågade om jag skulle med till hennes cykel tävling. Så jag var så snäll att jag följde med. ( Hon skulle cykla 9 mil) Men efter en timme ungefära när starten hade varit så åkte jag hem.Ska åka till baka dit vid två tiden. ( Jag är fotografen i familjen ) Så jag måste ta kort på alla ''speciella'' tillfellen.  Men så har jag ingen systemkamra det är dårlgt.Min stora syster fick en här om dagen. Jaja jag har ju iallfall en egen digetalkamra. Som jag fotar med. Mycket bra är den.Men nästa gång blir det en systemkamra. :)

En bild från i vintras. Jag och min familj skulle åka skidor.I stöten. LÅNGT
bort måste jag säga. Och en sak ni kanske inte visste är att jag är mycket
bra på att åka skidor.Men det ser så kallt ut. Vill inte att det blir vinter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0