Jag borde faktiskt skärpa mig nu!

Hejsan, Jag är verkligen ledsen för att jag har haft en sjukt dårlig uppdatering denna vecka. Men i dag var jag istan köpte en ny bh. Och man blir sjukt sur på dom som säger att man är fjortis när dom är fjortisar. Som ett tillexempel i dag. Jag och Fanny gick för bi 3 killar i dag på stan som var runt femton år och fjoooortisar. Sen så skrek dom fjortisar efter oss :S man blir ju bara så trött på sånna. Sen så kom en skit snygg kille fram till oss och frågade om vi skulle med på fest så vi bytte nummer och pratade en stund med honnom. Men tyvärr kan inte jag eller Fanny FAN okså. Kostar 120kr på Allahuset i stocholms city. Sista bijetterna i morgon 20.00... Det kommer en till fest som jag och Fanny ska på senare i sommar. Men nu sitter jag här i soffan ska försöka sova snart.Ska upp klockan 6!!! Puss ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0