Jag är jätte snäll den hära helgen!

Nu har jag lite tid över till att svara på dagens frågor jag fått,eh tack? Ni får gärna ställa frågor jag svarar på det mesta. Love you all...

KommentarTid 
Läsaren om Elvira Hissar och dissar.:
THJO kan du berätta lite om din familj kannske om du har några syskon och om du har några djur eller så? // Läsaren.... din blogg gillar jag!
IP: 92.32.44.104
16 Maj, 11:46



 

Svar:
 Vad kul att du gillar den. Jo da jag har syskon 3 styckna faktiskt.Som heter Sebastian,Robbin och Denize. Jag har faktiskt mycket djur. 4 katter,2 hundar och 1 häst. Jag vet inte om jag har så mycket att berätta om den i sånna fall kan jag göra det någon annan gång. Jo en sak jag är minst av alla.



 

KommentarTid 
Anonym om Provsmak-nya design:
OMG den äe skit fin... Vem har gjort den till dig? snälla säg!
IP: 92.32.44.104
16 Maj, 12:47


Svar:
Tack så mycket fast det är inte jag som har gjort den det är en tjej som heter Victoria. Hon är jätte duktig. Hon har gjort designer till ''kända'' bloggar så jag tog insiativet ( stavnig?) att köpa en design av henne absolut värt det. För att komma till hennes blogg kan du trycka hära! ,

Flumm bild på mig... ( Togs inte inte i dag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0