Hiss & Diss




Hissningar...

Stay Fresch... Japp alla tjejer ska ju så klart vara fräscha.Absolut duscha engång perdag. Ni som duchar kanske mellan 2-3 gånger i veckan,no a big noo.Okej visst är det inte bra att slita ut sitt hår och bla bla .... Ja men man kan duscha iallafall!
 
Hälsosam.... Javisst, att vara nyttig och att träna. Det är så klart det bästa.Att röra på sig och att äta nyttigt. Iprommes if you do it du kommer att bli så smal.Visst jag kör det spåret också. No more DONKEN. Stackars mig va?.Och stackars världen.

Resa:  Det är så klart det som man vill.Resa och att bli brun.Shoppa galet hänger med där också. Att lära sig att man också måste kunna koppla av. Nu närmar sig sommarlovet fem veckor kvar baby.Visa dej och din kropp att ni rockar stranden.

Dissningar...

Orena lakan: Jag har haft det som en fobi i ungefära ett år nu. Att byta lakan är det viktigaste i mitt rum. Allt annat runt om kring är okej. Men att ha orena lakan nej ursch.Gör som jag och byt minst en gång i veckan. Ps: du slipper också säng kvalster och annat skit.

Svart hår: Till alla er svarthåringar det är inte sommrigt på något sätt.Blondin är absolut det finaste. Svarthåring no..
Där går gränsen. Visst passar kanske vissa i det men blondin kommer alltid vara finast.Och speciellt till sommaren.

Ingen rullgardin: Det är något som alla som älskar att sova verkligen behöver. Och gärna en svart också. Att leva utan verkar katastrof. Ni som inte har det kom i håg nästa inköp en rullgardin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0