Hemma förlåt alla!

Hejsan jag sa ju tidigare i dag att jag inte skulle göra något speciellt. Men jag var i stan med min mamma och Roger. Jag lämmade tillbaka chinosarna. Som jag köpte här om dagen. Vart ju inte nöjd. Sen så fick jag lite nya kläder. Jag sattsade på new york stail. En tröja jeans och solglasögon. Lite nytt iaf. Lägger in bilder sen. Vi åt på resturang också på en buffeé sak. Träffade lite folk som jag kände också. Trevligt. Kul att dom såg mig för jag såg ingen av dom.Hehe. Så är det när man har blond snyggt hår! Alla känner ju i gen en!. Men nu så ska jag ha en hemma kväll kolla på robbinson och förmodligen kika lite på melodifestivalen. Så är det när man är sjuk.Men nu lägtar jag otroligt mycket till Afrika hear i come,25/5-09.Så slipper man kalla sverige.

Dagens Dresscode!
Måste ju säga att det vart lite för mycket gina, & Hm!
Måste sluta shoppa loss på just dom butikerna.
Alla köper ju sina kläder där...


Vitt linne- Gina
Långarmad-H&M
Skärp- Gina
Kiol- Gina
Stumpbyxor- H&M
Sen vart det min svarta skinn jacka på också- Vero moda
Och så klart en matchande väska till- Koola Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0