godnatt sötnos

Hejsan hoppas mitt inlägg om Partytrick kommer.Men vet ni vad i mogon är det skoldag. Jag hatar skolan den är så j*vla tråkig.Varför varför? Börjar iallafall vid halv tio.Gör saken lite bättre. Men jag gillar verkligen inte att gå upp på morgonen och gå till skolan. Det finns så mycket annat att göra.Fika,shoppa,göra allt möjligt till och med få sova ut. Mitt liv förstörs av skolan. Okej så hemskt är det kanske inte men det förstör ändå väldigt mycket. Snälla ge mig lov nuuuuu. För om man är mig så måste man gå upp klockan sju på morgonen istället för runt åtta.Men nu är jag sur så jag tänker inte röra en fena förns vid åtta tiden! Godnatt sötnosar! Nu går jag och lägger mig i soffan ska försöka sova!!!!
 BILD STÄMMER PÅ MORGONEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0