Godmorgon.

Hejsan har ni sovit bra? Jag har det iallfall.Vaknade precis. Vid två tiden så ska jag åka i väg och köpa dyk saker.Till Egypten. Ska ju faktiskt vara ute på en jätte stor båt mitt ute i havet. Bada med delfiner osv.Självklart ska vi se om det finns rosa saker.( Jag visar sakerna när jag kommer hem).Så det är bara 23 dagar kvar och det går faktiskt väldigt fort. På måndag ska jag åka och göra ett pass och ta sprutor,so sorligt.Och just det vi ska till Hurghada.
Puss !

Just det jag skulle skriva lite om hotellet. Hotellet heter The Grand Hotell och har 2 poler.
Och barn pol,Trädgård,0 m till stand,Shopping ställe 0 m,Resturang 0 m, Bar ja.
Och vi har så att man får äta så mycket man vill. Kan lägga in flera bilder i nästa
inlägg om Egypten.Sen kommer jag ju förståss inte kunna blogga när jag är där.
Får se om jag hinner skaffa en gästbloggare.Här är lite bilder...

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0