Gammla Bilder...

Hejsan har inget för mig så jag lägger in några gammla bilder jag hittade på pa.Varför kan jag inte sova och äta som en normal människa?.Jag äter helatiden om jag inte blir sinnes sjuk.Och sover inte fast jag är trött.Och i stort sätt är jag hungrig hela tiden iallafall.Just nu är jag jätte hungrig.Min mamma är där nere så jag hinner inte göra värsta ihopp plocket.Hoppas jag lyckas få i mig något. Det kurrar i magen.LOVE

En bild på mig övert melina sen sara 08 vinter.
Hahah onej vi var i skolan.



Bild på Fanny Towe och Jag ( BRUNETT)
Jag kommer alltid komma i håg den dagen.Fan en ut av dom bästa minnena.
Vi ligger på tunnelbans kanten tror jag,att vi gjorde.


Tagen på samma ''perong'' som bilden innan jag älskar dig Fanny.
Kolla vilket jävla trassel jag har i håret inteeeeeeeee fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0