Feel fresch

Hejsan på er latmaskar!

Nu har jag tränat och badat. Feel so fresch måste jag säga!Era små latmaskar som sitter och tittar på tv eller sitter vid datan och är absolut skit tråkiga.Ska läsa ut min bok nu.(Det sovande ....) Aa den som jag visade för jätte längesen! Nästa inlägg lovar jag att visa vad jag köpte hehe. Jag är nog sveriges segaste på sånt.Just det nu har jag bloggat ett litet tag utan bilder men jag lovar det kommer också. Måste bara komma på vart i mitt hemsk stökiga rum den ligger.

Sånt hära är jag inte glad för. Att man inte kan kommentera på min blogg. Jag har en skit ful design.Och jag har inga ''intresanta'' inlägg just nu. Men om jag hae kunnat hade jag gärna.Men jag hoppas att Vic... kommer ihåg att lägga in min design i dag. Puss vi ses snart och förhoppnings vis med den nya designen!

Här är min sötnos. Faktiskt en bild från Julen 08 på henne. Så söt jag älskar dig min söööta lilla smula!. Haha hennes namn är Smulan.Hon ser ut som en valp men sanningen den är att hon är ''fullvuxen''. Sötnos!Visst blir man avis på sånna som har söta små hundar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0