F*CK YOU- Robert Pattinsons älskare han är min.

Många säger att det älskar Robb och de avgudar han osv. Men de dom menar är att dom gillar Edward Cullen. Dom har inte insett de ennu.FÖR DET ÄR BARA JAG SOM ÄLSKAR ROBERT PATTINSONS-im the one and only!( lite taget jag vet men jag skiter i det) För det är så sant. Hallå själv så tycker jag inte att han skulle vara så het utan sitt hår.Sin stil osv. Men jag älskar han inte för det. Jag älskar han för hans röst har fått mig på fall. Hahahah. I.o.v.e  him. Jag njuter varje sekundjag ser han lalalalala jag tittar på han nu jag har en plats i mitt rum som är RB platsen.Only fore him. Jag reser inte utan min tröja och en bild på honnom han fick faktiskt först plats! Ni som säger att jag aldrig kommer att få se han eller träffa han i verklig heten så säger jag dra åt h*lvette.Man ska aldrig säga aldrig för en dag händer det omöjliga som man inte tror är sant.


Kommentarer
Postat av: fanny

du säger ju själv att du ska sluta vara så desperat i honom, visa de nu. va inte sååå desperat i honom (:

2009-05-24 @ 19:55:46
Postat av: fanny

elli nu får du fan ta och ge dig, du har typ skrivit en miljon inläg om honom nu. jag tror alla fattar att du dör för honom. sen sa du ju själv attdu inte skulle vara så deperat, visa de nu ist (:

2009-05-24 @ 19:58:50
Postat av: fanny

första kommentaren var ej från mig :s

2009-05-24 @ 19:59:39
Postat av: Sina

Fanny, håll käften.

& Elvira, hörru, jag gillar dig. Fast jag måste säga emot där. Jag vet, det finns många wannabe's fast du kan inte säga att du är den enda som älskar honom mest? Det finns folk (bland annat mig) som inte tänker på något annat än honom? Vi (jag o du) avgudar varenda liten rörelse han gör, varenda gång han pratar så svimmar vi nästan, right? Men du nästan FÖR FÖR FÖR egoistisk när du säger att han är din? Många avgudar honom lika mkt som jag o du gör. :) <3

2009-05-25 @ 22:40:30
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: Sina

Evira, jag gillar dig, men jag måste säga emot dig där. Visst, det finns många " I LOVE RP " wannabes men du kan inte säga att alla är det? Det är FÖR egoistiskt. Du vet inte hur andra känner för honom, right ? Skriv bara vad DU känner för honom. & man behöver inte BARA BARA skriva om honom för att visa att man avgudar honom och älskar honom. Det är nåt som man känner INOMBORDS. Men du har rätt, det finns asmånga WANNABES och det är SKITIRRETERANDE. Till och med jag exploderar ibland x) men tänk på att vi andra som avgudar honom på riktigt tar åt oss av det du säger :P <3333

2009-05-25 @ 22:44:02
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: Sina

Evira, jag gillar dig, men jag måste säga emot dig där. Visst, det finns många " I LOVE RP " wannabes men du kan inte säga att alla är det? Det är FÖR egoistiskt. Du vet inte hur andra känner för honom, right ? Skriv bara vad DU känner för honom. & man behöver inte BARA BARA skriva om honom för att visa att man avgudar honom och älskar honom. Det är nåt som man känner INOMBORDS. Men du har rätt, det finns asmånga WANNABES och det är SKITIRRETERANDE. Till och med jag exploderar ibland x) men tänk på att vi andra som avgudar honom på riktigt tar åt oss av det du säger :P <3333

2009-05-25 @ 22:44:52
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: Sina

Evira, jag gillar dig, men jag måste säga emot dig där. Visst, det finns många " I LOVE RP " wannabes men du kan inte säga att alla är det? Det är FÖR egoistiskt. Du vet inte hur andra känner för honom, right ? Skriv bara vad DU känner för honom. & man behöver inte BARA BARA skriva om honom för att visa att man avgudar honom och älskar honom. Det är nåt som man känner INOMBORDS. Men du har rätt, det finns asmånga WANNABES och det är SKITIRRETERANDE. Till och med jag exploderar ibland x) men tänk på att vi andra som avgudar honom på riktigt tar åt oss av det du säger :P <3333

2009-05-25 @ 22:45:15
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: S, the almighty

Evira, jag gillar dig, men jag måste säga emot dig där. Visst, det finns många " I LOVE RP " wannabes men du kan inte säga att alla är det? Det är FÖR egoistiskt. Du vet inte hur andra känner för honom, right ? Skriv bara vad DU känner för honom. & man behöver inte BARA BARA skriva om honom för att visa att man avgudar honom och älskar honom. Det är nåt som man känner INOMBORDS. Men du har rätt, det finns asmånga WANNABES och det är SKITIRRETERANDE. Till och med jag exploderar ibland x) men tänk på att vi andra som avgudar honom på riktigt tar åt oss av det du säger <3333

2009-05-25 @ 22:50:21
URL: http://twilife.blogg.se/
Postat av: Sofia

nerrrrd! han skulle ALDRIG ens prata med någon som dig, fjortis som tror du e bättre än alla andra? DU kan dra åt helvete, va?!;O

2009-06-21 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0