Elvira Hissar och dissar.


Hissar:

Nya vänner: Yes ni ''hörde'' rätt jag säger inte att det är fel att vara med sina gamla bekanta utan att man ska ut i världen och träffa nytt folk. Att våga känna nytt folk. Det är alltid bra för en själv att upptecka nya personer man kan dela saker med. Minnen,skratt tårar känslor osv.


Träningsvärk!: Visst tar det på krafterna och att man klagar. Men det visar att man har kämpat.Att kroppen säger sitt. Att man har gjort rätt.Och inte bara sitter hemma och tror att man får motion genom att gå fram och tillbaka till skolan.Sorry men sånna är riktigt lata. Och sånna hör inte ihop med mig.

Kändisar: Det ska alltid finnas en kändis som man verkligen gillar för att man har någon att se upp till. Det kan vara alla slags kändisar allt från skådespelare till bloggare. Det blir extra bra om man finner lite kändis förälske också. Det visar att man verkligen gillar henne/ honnom.

Dissar:

Solbränd alltså att vara röd!: Nej det är inte fint och man ser ju ut som en gris.( Nu lät jag verkligen yttlig) Men så tycker jag. Tjejer sola inte för mycket sularium ni kan bli grisar.

Inge syskon kärlek alls: Mellan syster och bror eller syster/ syster, bror/ bror. Ska det alltid finns syskon kärlek på något sätt tex gå fram nypa sin bror i kinden och säga gull gull,stora pojken. Den körde jag och fanny på Oliver.Det kan också kallas för syskon kärlek.

Leopard:   Nej det ska inte finnas med på världs kartan. Leopard = 2008. Sant faktiskt.

Vad tycker du om min lista? Kommentera gärna inlägget...


Kommentarer
Postat av: Läsaren

THJO kan du berätta lite om din familj kannske om du har några syskon och om du har några djur eller så? // Läsaren.... din blogg gillar jag!

2009-05-16 @ 11:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0