Elvira Firar

Hejsan sötnosar har kommit hem till pappa. Först så åkte jag till min pappas cykelaffär fick 300kr till att köpa mat. Han vet att Elvira = hungrig. Sen handlade jag på coop och vart lite förvirrad men efter en liten stund så hittade jag allt som jag ville ha.Även fast jag varit där flera gånger men aldrig själv. Och så klart hade dom möblerat om också. Men nu är jag hemma och välbehållen. Visst kanske det var lite onyttiga saker men hallå jag firar att jag inte behöver se skolan på nästan 2veckor. Men nu ska jag göra lite pizza och gosa med min katt kanske kolla på hanna montana som börjar snart tööönt puss!

2 pizzor en för i dag en för i morgon!


3 munkar choklad jordgubb och orginal ;) smaskens!


Jolt coola ( Den vanliga var sluuut!) Och tuggumi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0