Det ska komma från hjärtat!

När jag ser the twilight saga eller läser boken.Så sitter jag och grinar.Och jag tycker tårar ska komma från hjärtat inte från hjärnan. Jag gråter alltid från hjärtat speciellt när jag läser bökerna.Det kan vara en liten sak som står i boken som får mig att gråta. Om jag skulle ta upp en av bökerna nu och läsa ett stycke som har mycket känslor så skulle jag storgrina. För att jag verkligen bryr mig. Visst låter det flopp men det är samma sak som om ni gråter för vad som helst som betyder något för er. För jag älskar bökerna tack Zara du visade mig vad Twilight va! Älskar dig!!! Du visade verkligen något som betydde något för dig som visade mig det rätta ilove you.För nu vet jag vad jag ska göra om jag vill gråta !


Kommentarer
Postat av: Zara

jag älskar dig med elvira :)

varsågod :)

2009-05-26 @ 08:31:46
URL: http://nutheads.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0