dagens inköp

Hejsan har kommit hem nu. Alltid trevligt med fika och shopping. Min söta pappa är ju alltid så snäll. Det vart en stor latte på bästa stället. Min bror köpte en ny mus matta också som är jätte bra faktiskt! Bilderna är tagna med dårlig webbcam...
så dom visar inte riktigt '' rätt ''


Ny huva tröja pech färgad från: new york 180kr



FUL JAG ÄR. ( Utan sminkm & med mys kläderna på)
Nya solglasögon,hehe dom ser inte ut som på bilden
mycket finare i verklighetern: Glitter 80kr. (
dom är
ljus bega med lite mörkare ränder på)



Gladiator skor. Visst är dom int så snygga men
jag var tvungen att ha några sandaler med mig
när jag åker till Egypten. Kommer inte i håg vad
affären heter. 230kr. Skulle ha köpt ett par på
monki men jag årkade inte vänta på att köpa
ett par tråkiga sandaler...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0