Bästis.

Fanny är absolut min bästa vän.Och vi har varit som systrar i alla år.( 8år). Och folk tror att vi bara är bästa vänner. Men tjejer ( killar) så är det inte. Vi kan seriöst berätta om allt för varandra. Vi skvallrar inte vidare osv. Visst vi har aldrig varit osams.Villket är konstigt.Men jag älskar henne som min bästa vän för vad som än händer. Kommer aldrig släppa henne,kommer alltid stå på hennes sida.Vadå systrar? Jo så här är det! Vi har alltid varit som systrar. Jag har bott hemma hos henne. Ett litet tag i kanske runt 2veckor.( okej det kanske inte låter så mycket men det har hänt ofta) Känner hennes familj väldigt bra.Och jag har hatat hennes lillebror som jag ha jagat osv. Vi har gått i genom massvis med saker tillsammans. I bland när vi är med varandra så pratar vi inte ens bara för att vi trivs med varandra så bra och behöver inte prata. Vilket många skulle tycka vara pinsamt. Hehe men det jag vill säga är vad än folk säger till oss eller mig eller fanny kommer jag inte bry mig för jag vet vem hon är. Om ni säger saker som inte är sant så dödar jag er.Jag känner henen bättre en någon annan av er. Fanny dubén kommer alltid att minnas dig bääästis.

( min gamla bloggadress råkar stå med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0