Att jobba hemifrån

Hejsan sweetis.Idag så stannade jag hemma för det kliade i ögonen och hade träningsvärk. Så jag vaknade för en timme sen när Markus sms mig så var han jätte ledsen för jag inte kom för att vi skulle jobba om Kungsträdgården. Men så snäll som jag är så jobbade jag hemifrån. Haha jag skrev en liten text men bättre än ingenting alls. Så vid ett så ska jag vara i Bromma ska möta Fanny iallafall.Så ska vi dra in till stan för jag behöver några små saker. Ska börja fixa mig snat osv.Men nu ska jag sova lite puss puss.♥Jag är fortfarande sur för att det inte går och kommentera men jag har försökt få tag på V.

En bild på Fannys och min mat när vi var jätte hungriga på kvällen.Så vi satte
oss med kebab vid en busshålls plats fråga inte varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0