Torsdagar är alltid tråkiga.

Hello sweetisar.Nu har jag precis kommit hem har hunnit vara ute med hunden också.Det var en fett mystiskt man mitt i skogen men han sket jag i och gick vidare.Usch i morgon har jag svenska prov så jag måste plugga snart fast jag orkar inte.Vi kollade på en film iskolan i dag som skulle handla om sex och kärlek men den var inte så bra,tråkig och killarna i den var så jävla fula höll fan på att spy på honnom.

Grr nu har jag och min mamma beställt massor av kläder från H&M,men sen ska jag ju så klart handla på Gina tricot också.Jag behövde verkligen nya kläder.

Gud vad jag och Frida satt och garva åt den hära i går.


Kommentarer
Postat av: Friiida

Haha Elvira, vi har den bästa humorn ever!!<3

2009-03-13 @ 16:14:14
URL: http://nutheads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0