Svårt med rubriker.

Hello sweetis.Nu har jag kommit hem från Frida eller jag har både hunnit kolla på en film och duschat.Så nu känner jag mig fräsch i gen.Men nu bara för några sekunder sen så fick jag reda på att Frida har feber,så hoppas inte jag blir sjuk. För jag var det hela sport lovet.Och sjukt jobbigt.Även fast det är skönt att vara hemma.Men man vill inte missa något,precis.Nu snart kommer mamma hem och hon ska ha med sig mat så jag ska väll äta eftersom jag börjar bli hungrig i gen.Det blir förhoppningsvis macka och te.Hm både jag och Frida i tisdags försökte göra video inlägg men det funkade inte för hennes webb har inget ljud tråkigt värre.Men ska gå nu puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0