Nu är jag hemma!<3

Hejsan sweetis.Nu har jag kommit hem ifrån Zara som bor i Strömdal. Som tur var fick jag skjuts till Kanton.Sen kom bussen på en gång.Jag var så var så lat så jag ställde mig vid busshålls platen i centrum men men den kom aldrig så ngn snubbe som jobbar på sl ringde dom och snackade.Men jag orkade inte vänta så jag gick hem iallafall. Jag och Zara satt och myste med chips,grönsaker och dipp tms med en stor marabo.Samt med filmen Twilight. Riktigt bra film och jag väntar på nästa!Sen fick jag låna Zaras tubtopp tror jag att dom heter så jag har plockat fram morgondagens kläder. Vad säger ni blir det roligare om jag lägger upp dagarnas Dresscodar?.Och bloggar mera?. Kankse tar mer bilder mm. Skulle det bli intesantare? Kom med förslag! All Love from Elvira.!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Johopp jo du borde ha DRESSCODE MED!

2009-03-18 @ 20:37:30
Postat av: Kaaaaaaaaarinnn

JOHO dder 'r bra

2009-03-19 @ 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0