Helgen

Hejsan sweetis,Förlåt att jag inte bloggat.Mén jag har inte kunnat.

I Fredags så sovde jag hos Fanny tsm med Moa.Så klart gick vi ner och köpte mat.Det vart. 3pizzor,3 kinder maxi,hallon, Chips, Dipp, Smakis och Cholklad. Sen kollade vi på The Unborn,skit konstig jag tyckte den inte att den var så bra som jag hade hoppats.Jag trode den skulle vara mkt läskigare och  den är inte läskig alls.Vi såg en annan film också jag tror den heter club dread.Också lite små kul,början och slutet var bäst.Sen åt vi bara mat hela tiden inte så mkt att säga om det. Lördags så var ju jag fortfarande hemma hos Fanny tsm med Moa. Så klart vaknade jag först och vart jätte pigg så jag hoppade lite i sängen bara för att.Sen vaknade Fanny efter ett tag och sa att hon drömt om en massa saker.Whaterver. Sen så skulle vi äta Hallonen men dom hade smällt. Så vi gjorde Hallon saft av det riktigt gott. Senare så stog Fanny och jag och dansade magdans på hennes balkong med musik.Grr vi var så heeeeeeeeeeeta. Efter en massor av skojs så bestämde vi oss att åka till Drottningholm.Och busa i laborinterna. Men dom laborinterna var inte så kul. Senare vart jag Hämtad av Zara för att vi skulle gå på bio.En shopaholics bekännelser. Den gillade jag och jag vart lite desperat för hon hade så himmla mycket kläder.GE MIG.Sen så var allt stängt när vi kom utfrån bion så vi åkte hem. Senare gick jag in och Grattade Lishbet.Som fyllde år.Kollade på Robinsson också.Ursch där vill man inte vara. Puss och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0