FRÅGAN OM HUR MAN LÄGGER IN FILM FR YOU...

Hm kolla vad jag fick en fråga och jag har inget spc för mig så jag kan lika gärna svara på frågan.!


Fråga:
Lisa om Bara en låt (gammal waves låt.):
Haha den var faktiskt rätt bra ! :)

Kan du berätta hur man lägger in video inlägg? för jag ska börja blogga,och jag vet inte hur man lägger in video inlägg skulle vara tacksam för det.
IP: 78.82.241.90
12 Mars, 17.52


Svar: Det  hära kan bli lite komplecerat.Men jag försöker så gått som jag kan!.

Du börjar med att gå in på youtube och sen så kollar du åt höger så står det lite om personen som lagt upp filmen och så.Sen så står det en liten bit under Bläddra in.Under den är det en text.Brevid den texten så är det en liten blå sak.Den trycker du på.Då ska du ha fått upp en ruta Med olika storlekar och och färger man kan välja att ha.Sen ska man ta texten irutan som det står Bläddra in över. När du kopierat texten så går du in på blogg,sen skapa ,nytt inlägg,HTLM,innan du klistar in texten så ska du skriva.Du tar upp HTLM och bakom </br> ska du klistra in koden.Sen om du inte ser knappen uppdatera så kan du soma in och då ser du den.Klicka på uppdatera och sen kommer en orange ruta upp på Nytt inlägg sen är det bara att spara & pubelisera .LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: vikkan

oh, tack för tipset !

kram

2009-03-12 @ 18:51:31
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/
Postat av: LISA

Sjukt stort tack ! Jag fattade faktiskt! :)

2009-03-12 @ 20:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0