Älskar-

Hejsan jag har inte gjort så mkt nu i helgen.Och i går läste jag ut om jag kunde drömma. Sjukt bra,jag hade inget annat för mig så jag läste hela boken i ett svep.Så nu ska jag börja läsa När jag hör din röst. Jag hoppas att min mamma kan åka och köpa 3 & 4 i veckan. För när man har läst en bit så fastar man. Man blir både glad och ledsen oj, jag började gråta lite konstigt. Jag visste redan allt i boken eftersom jag sett filmen. Men jag kan säga en sak till er som inte läser mkt som jag. I vanliga fall kanske det hade tagit mig 3 år att läsa ut en bok på 400sidor. Ni som gillar filmen kommer att älska boken.  Så vad väntar ni på börja läsa!.
(KLICKA FÖR STÖRRE BILD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0