varför skapades dessa test?

Vem är snyggast: Hallå jag ser ingen som är lika snygg som mig själv ha!

Vem vet mest om dig: För många

Vad vill du ha just nu: Nya kläder.( har shopping lust )

Fobier: Att dra i bummul,och skarpa ljud.Och massor av annat.

Känner du en snygg kille: Om jag gör...

Har du körkort: Ja hallå jag fick det när jag gick i tran. På sy:maskin inget är bättre en det att ta en vända med sy:maskinen XD

Åsikt om jultomten: OJ lite för smexig tycker jag skulle nog inte vara så rööd.

Vill du gifta dig:  Inte nu! Men sen kanske någon gång.

Din hårfärg: Blondin så fint. Absolut!

Skolväska just nu: Fannys Koola Anna.

Har du glasögon: Nej det jag har inte.

Hur ser din plånbok ut: Jag har många,som jag andvänder. HJÄLP

Favorittv-program: Kollar nästan aldrig på tv.

När ska du festa nästa gång: I morgon wohoo.

Vad köpte du senast: Ett skärp eller mat.

Hur mycket pengar har du: runt 2000kr babe.

Hur svarar du i telefonen hemma: Jag lever mig inte in i den världen. Ibland så säger jag int ens hej.

Senast kramat: Min pappa.

Vem sov du hos senast: Fanny tror jag mys.

Stjärntecken: Vädur,haha.

Ögonfärg: Jag vet inte orkar inte bry mig men mest blå.

Kall favoritdricka: Hello my name is Cola and i love Elvira Maria Lindblad mest!.

Varm favoritdricka: Kaffe latte,te.?

Alkoholhaltig favoritdricka: Jag vet inte! Kanske en sörja hehe mer en drink? Eller cider. Jag är amatör för tillfället,you know dont drink.

Säger ofta:
Eller alltid FAN.

Saknar du någon:  Ja det gör jag alltid jag är ju en människa.!

Du fikade senast:  Sluta,var dag fikas det här.

Senast sedda film: The ring,somnade efter 10min kanske den var så tråkig.Sen har jag inte kollat på film tror jag.

Hur känner du dig nu: Trött vill äta godis som ligger i köket men orkar inte lyfta på röven.

an du laga mat: om jag kan!

pluggar du
: Nja i bland.

Vad tycker du om fötter:  Så fantastiskt.

Är du smart: Så klart hello my name is Elvira.

Snarkar du:
Nej så häftig är jag inte.

vad hatar du: inget eller någon just nu to trött för att svara.

Är du aktiv i skolan: Kanske.

Lesbisk: Tyvärr,hahhah nej jag kör på killar!

När och varför grät du senast: Jag kommer fan inte i håg se jag lever lyckligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan, det går riktigt fort att samla poäng, jag själv har nu kommit upp så jag kan få ett presentkort på 300, men jag satsar på 1000. Gör det du med, bli medlem via min länk så börjar du med hela 50 poäng!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2009-06-06 @ 10:39:21
URL: http://www.gratismode.se/?c=1486

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0