Vad ska man göra då?

Hejsan nu har jag kommit hem. Har varit i skolan i dag hela dagen.Fast magen börjar vända på sig nu. Och jag vet inte vad jag ska göra i kväll. Det är inget på tv osv. Ska ta ett härligt bad nu med mycket doft saker.I love it. Sen så kan jag lägga in bilder från Egypten om nu vill det. Ses snart babes.

Någon som såg Paris,tv pogram i går? Dom är ju bara ute efter kändisskap hos Paris.Satt och garva hela pogramet. Visste ni att paris grannar erbjöd henne 250 0000 kr om hon kunde flytta.Själv skulle man tacka ja?
Tycker ni att hon passar i långt eller kort hår? Själv tycker jag kort.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker hon passar i långt men hon ser mer ''kvinnlig'' ut med kort. Hon är finast i kort. Din blogg är bra.gillar du paris?

2009-06-06 @ 10:28:06
Postat av: Elvira

Ha ja du kanske,hon är lite rolig i bland.;)

2009-06-06 @ 15:43:04
URL: http://elviramaria.blogg.se/
Postat av: Elin

Kort så klart vilket hon insett nu. Hon ser bara ut som en fjortis som inte vet något med långt.

2009-06-12 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0