Tommy 50år och Ingela 40år.

Idag blirdet party för både mig och Fanny. Jag ska på 50års kalas och Fanny på 40års kalas. Inte för det är så roligt men endå det är ju släkten...Min farfar är häftig han jobbar med kändisar eller har.Som tex Caolina Gynnig,Victoria Silverstett. Ja ni vet.Så det tycker jag är lite små coolt. Hehe.Så nu ska vi åka tillbaka hem till stockholm iaf.Jag får skjuts till Danderyd sen ska jag ta bussen till Nockeby där min farfar fyller 50år.(Kanske inte så intre sant att veta men endå) Ska in idushen om en 20min och sen ska vi fixa oss.Så vi ses sen.PUSS PUSS.

Det här ska Fanny ha på sig ( Mig på bild ),Fast inte dom hära klackarna till.
Men vad ska jag ha på mig?

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du då träffat victoria silvstedt eller någon av dom? Jag menar hon är ju känd över hela världen...

2009-06-27 @ 19:58:39
Postat av: Elvira

Haha nej jag har inte träffat någon av dom han har jobbat med.

2009-06-27 @ 21:18:19
URL: http://elviramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0