Om mitt liv/lära känna mig lite.

Jag lovade för jätte länge sen att jag skulle skriva ett inlägg om mitt liv. Fast jag inte har haft någon lust att göra det men nu kör jag igång.Jag hoppas att ni läer också eftersom det var någon/några som frågade. Visst är jag snäll?

Flytt och Syskon..
När jag var 3 år så skilde sig min mamma och pappa.Efter något år så träffade min pappa en tjej som heter Lotta som bodde i Vallentuna så vi flyttade dit. ( Jag pappa och min bror.) Då jag fick två halvsyskon också. Som heter Emelie och Nickolas.Som nu är 15 och 20 år.( Tror jag). Sen efter ett tag så träffade mamma en man som heter Fredrik som hon bara var tillsammans med i något år inte mer. Sen efter 3år så skilde sig min pappa sig med Lotta och flyttade till bromma.Min mamma träffade en annan kille som hade två barn Denize och Robin som är 20 och 21 år nu. Och han heter Roger. Efter bara 3månader så gifte dom sig och åkte till Maldiverna. Efter några år så träffade pappa en tjej som heter Milkha som hade två barn som vart mina halvsyskon.I 2år.Men nu är min pappa singel och min mamma är fortfarande gift med Roger som dom har varit i 8/9 år.

Intresse/ Akteviteter.
Första gången jag satt på en häst rygg var jag 2år. Vid 3års åldern så började jag ''rida'' som jag höll på med en lång tid. När jag började 1an började jag spela fotboll som jag höll på med i 2år.Sen började jag på gymnastik och hade hästarna brevid. Eftersom min mamma har häst.När jag började 5an så slutade jag på ridskolan och sen dess har jag inte ridit lika mycket. I 6:an så började jag på fotboll i gen.´Som jag slutade med på vintern av att vi skulle bli fler och att jag inte fick spela matcher. På 3månader till. För två år sen ''köpte'' vi en häst som heter Stormure,som vi tyvärr inte fick ha kvar längre för att vi inte hade köpt honnom fast betalat ´honnom,(dvs att vi lånat honnom)i 2år. Jag saknar sötnosen ennu men han var jätte svår riden. Så vi började med en annan häst efter ett tag eftersom mamma sörjde honnom i ett år och ville ha pengar till att köpa Stormure.Efter något år fick vi ta hand om en annan häst mamma ville köpa som råkade dö när hon vart gravid ungefär ett år sen. Ursch får tårar av att tänka på hur hon dog. Men vid vintern så köpte Roger min halvpappa en häst till henne/mig som heter Fina. Som är föl. Men nästa sommar ska hon bli inriden.(Alla hästar är islandshästar så klart.)

Bilder som är mina!
Här är en bild från tävlinen 07 på våren den hästen som är inringad är Stormure och mamma. Min söta lilla polle.


Och här är en bild på våran häst som vi har nu,som heter Fina! Min sötnos.
Dessutom har hennes pappa vunnit VM GULD

Kommentarer
Postat av: Galet Twilight fan x)<3

Tack desamma! Och jag älskar din header med Robert Pattinson ^^

2009-06-27 @ 21:43:04
URL: http://cubanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0