Nytt i garderoben.

Hejsan alla sötisar. Nu har jag kommit hem med två nya saker.En väska och en cardigan. Hittade inte så mycket mer tråkigt nog.Sen fikade pappa,jag och min bror på waynes coffe. Bästa stället om ni frågar mig.Min bror shoppade också.Fast han hittade mer så klart.Sen så åkte vi hem till mamma,som jag inte träffat på nästan 3veckor.Så nu så står hon nere i vardags rumet och popar musik. Haha...Min mamma har bra musik smak,det gillar jag.Visst är jag snäll?

Det är inte den färgen på carigan,den är mycket finare.Sexigaste bakrunden också...


En väska bara för min smexiga vardag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt bortskämda lilla snorunge.Du säger att du inte är det. Men du har ny mobil,egen laptop och får pengar och saker hela tiden.Hur mkt får du i månadspeng?.Och varför säger du inte bara att du är bortskämd din lilla sötnos? Det är ju inte dårligt men man blir trött att höra när du skriver att du inte är det.

2009-06-28 @ 19:14:44
Postat av: fanny

haha nej hon är inte bortskämd hon är som vem annan som helst, tro mig de vet. jag jag är en av hennes bästavänner och du känner henne inte? jag mena va är de hon gör som gör henne så bortskämd? en laptop har i princip alla, och en ny mobil fick hon nu för att hennes förra var borta. man e inte bortskämd bara för att man shoppar lite dåochdå heller lixom.



nästa gång kan du väll iallafall säga vem du e ?

2009-07-02 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0