Jobbiga tester.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -  Faktiskt inte.
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dej? - Ne
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Vem har det inte?
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Fan vad han kommer få problem efter det...

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -  Inte bäst.
Har du bra betyg? - Det ska bli bättre.
Har du fått göra om ett prov någon gång? -  Ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -  Ja
Sköter du dej i skolan? - Ja det gör jag väll?
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha ja.
Haft mobilen på lektionstid? - Men jaa.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? -  Ja.flera gånger...

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - hm,jag har två familjer... Imammas så är vi 6st i pappas 3st.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? -  Ja det gör jag.
Trivs hemma? - ja...
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Jag har inte rymt men jag har varit borta väldigt läge,utan att ha kommit hem.
Har slagit din mamma? - Det har hänt en gång.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej dom blir inte sura.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja men jag har nog aldrigt menat det...
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja,det gör jag.

VÄNNER:
Du har vänner? - Jag har alltid vänner.
Du brukar vara med?- Alla jag känner.
Vem/vilka var du med sist? -  Mina kusiner.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Hahah,ja...
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja varför inte?
Har du Kysst någon av dina killkompisar? - Ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej,det är inte värt det. Jag hatar ingen precis.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? -Nej dom kom tillbaka,och dissade en annan.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nästan,inte när jag är hemma.
Putar med läpparna på kort? - Absolut,nej det gör jag inte.
Tar kort på dina bröst? - Hahaha nej.
'Använder foundation på läpparna? - Nej.
Super dej packad varje helg? -Nej det gör jag inte.
Du har kysst/hånglat med en tjej? - Ja det har jag.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nej
Ditt hår e knallblont? - Ja.
Har du rökt vattenpipa/vilken smak?-Hahah ja det har jag.Det var jordgubbsmak.Sjukt gott,:O

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -Ja
När drack du alkohol senast? - På ett flygplan tror jag.
Vem bjöd dej på alkohol? - Min halvpappa.
Vad var det för sorts alkohol? - chanpange.
Brukar du dricka alkohol? - Nja,inte riktigt men det händer :O
Har du druckit öl? - Ja.
Tycker du om öl? - Nej.
Har du varit sjuktfpackad?- Hahah nej.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Vha?
Vill du bli kriminell? - Vah?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? -Hahah så klart ...
Har du suttit i fängelset? - Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Har inte planerat det.

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej.
När grät du senast? - Igår.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Ja.
Du har slagit ner någon? - Nej.
Du har skadat någon med flit? - Ja det har jag väll.
Har du någon gång viljat döda någon? - Nej men inte på det sättet.
Vem bråkade du senast med?-Kommer inte ihåg.
Du har blivit våldtagen? - Nej

ÖVRIGT:
Motto? - Lev livet i dag imorgon kan det vara försent.
Film? -  Twilight
Musik? -  Dunk,dunk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0