inte så bra

Nu så kom jag hem struntade i sista lektionen för att jag mår så j*vla illa. Och har ont i magen.INTE KUL ALLS. Det är någon slags magsjuka jag har men jag äter tabletter och massor av skit som har bedövnings medel i sig. Så det smittar inte.Sitter och hostar som en liten gris också. Vet inte vart min Brikanyl är :S . Sen när jag var i skolan så tappade jag min nyckel någon stans. Så jag kom inte in i mitt skåp! Så jag fick fotvandra hem i regnet utan jacka och min väska som brikanylen ligger i åhh. Får sån j*vla damp. Jag är så dum som åt mat iskolan ( överlevare) eftersom jag vet att jag bara kommer att spy upp det. ( Oj förlåt lite otrevligt ) men dock så är det ju sant. Alla vet att elvira älskar mat men just nu hatar jag mat det får mig att må illa och bli spy färdig. Men nu äter jag mat för att överleva inte för jag gillar det. Ganska sorligt men sant. Men det finns några saker jag fortfarande gillar, cola och yogurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0