Gammalt

Tyvärr har jag inte mycket bilder från år 07 och 08 kvar. Jag råkade förut radera allat ca 1000 bilder. Jag är inte glad för det. Det är ju roligt att ha bilder man kan kolla på nu.Men några var sparade i en annan fil. Åhh det är så trtåkigt.Men har några kvar.Men Frida sötnos har skickat några.På allt och alla!


Det här måste vara jätte länge sen. Jag kommer i håg den gången vi såg på bio. Vi köpte den största ''popcornen'' och kastade det på alla som satt runt om oss. ( Japp det är jag med brunt hår! Foto: Frida.) 

Frida och Melina haha så söta ni var. Och är.

Jag och Melina. Melina hade fått sin nya cykel ''Kattarina''. Själv har man en lika
dan som heter '' Karin''. Namnen är inristade på cykeln. Inget man får välja själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0