Förlåt

Jag har inte uppdaterat så mycket på sistone. Jag har haft tid men inte orkat. Igår så började vi nio och slutade 11.20. Sen så stack jag zara och frida hem till sandra och gjorde en låt till adam. Fråga inte varför det vart så bara. Sen så åkte jag hem och ungefära 20 min senare ringer Fanny i despration och vill att jag ska åka till Troxhammar. Vilket jag gör och kollar på när hon bleker håret vid min mammas frisör salong. Sen vid åtta blir hon klar och hon vart blond! Sen vid nio så hyrde jag och mamma film och softade framför tv:n.Vaknade klockan 07,00 i dag och gick till skolan 30 min senare. En snabb elvira.

Sen i dag så fick vi sluta 2timmar tidigare. ( Klockan 13.00) Men bron från ekerö gick inte att fälla ner! Så jag och några invarderade Amandas hus.Och åt mat!. Sen efter 3timmar och 30 min så fick dom ner bron och vi alla åkte hem.Så skönt. Nu så ska jag vila lite huhu ska till släkten i morgon. Tråkigt.Men jag är så snäll att jag följer med.  Caio-lovers.

Gud vad gammal bild från 07. Haha så ledsen jag ser ut.
kan lägga in flera gammla bilder sen i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0