F*ck midsommmar -.-

Jag hade planer in för midsommar,(alltså i morgon) också blir man sjuk. Vad f*n är det hära? Så jag ska inte åka till Norrtälje,med Fanny.Som vi hade bestämmt. Varför ska jag alltid bli sjuk till dom festliga festerna? Jag hostar,och håller på,attans att det ska bli så hära.Så nu ska jag vara hemma. Ligga och sova hela dagarna och dricka te. Hoppas min mobil kommer i dag som jag beställt.Annars kommer den på måndag. Jag tappade min mobil i Tisdags inne i stan. En röd W910i. Men en ny fick jag allt.( 10 min senare ) Pappa ringde precis och sa att jag skulle gå ner och kolla i brevlådan och kolla om ett brev från posten hade kommit,vilket det inte gjort. F*n nu får jag den inte förns på måndag!

Jag avslöjar vilken jag har beställt.Huu jag hittade ingen jag ville ha så jag tog en musikmobil.Med comviq babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0